4/03/2013

-Forming by My Five Senses-



Will be the sound of the falling rain.
Will be the taste of sugar and salt.

Will be the feel of a concrete paving block.
Will be the sight of white tracks of a small boat.
Will be the flavor of romance by a bridge knowing the face of the opposite shore.

And, they will form you anytime.



1 comment:

  1. [Another Story]
    ※違うけど似てます。

    ... ...

    君は別れ際に言う。
    「擦り切れたマッチ棒と静かな風の軌道と遠くで見えた野鳥の出航を、忘れないで。」

    僕は首をかしげ、君の向こう側を見やる。
    そして少し戸惑いながらも、僕は君を抱き寄せる。
    言葉も交わさず涙も見せず、その時の呼吸を確かめる。

    人は記憶の中で、印象派の画家が描いた通行人のように曖昧でしかない。
    想い出は形を変えて、君の姿をぼやかす。

    けれど、君から得たインスピレーションの集合体は、色あせることなく僕の中で広がり続ける。

    そして再び君に出逢った時、それぞれの想い出の中で、君はゆるやかに形象化される。



    ReplyDelete